FOCUS-ONLINE EINSCHREIBEN
Zielgruppe
Pädagogische Fachkräfte
Sprache
Teilnehmer
15
Dauer
7 St.
Beschreibung
Fortbildungsbeschreibung
"Das Kind hat hundert Sprachen, in denen es sich ausdrücken kann, es verleiht auf kreative Weise seinem Eindruck über die Welt einen Ausdruck, sei es durch Worte oder durch Werke, die es gestaltet!“ (Loris Malaguzzi)
Ästhetik, Kreativitéit a Konscht solle fir kleng Kanner an hirer ganzer Villfalt erliefbar ginn. Nëmmen sou hunn si d'Méiglechkeet hiert Imaginatiouns-, Ausdrocksverméigen an hier Wahrnehmungsfähegkeet op spilleresch Manéier weider ze entwéckelen. An dëser Formatioun wäerte mir erliewe wéi mir déi Experimentéier- a Gestaltungsfreed vun deene klenge Kanner begleeden an ënnerstëtze kënnen. Mir beschäftegen eis mat de kreative Prozesser wéi Molen, Zeechnen, Gestalten, Handwierk-, Schreif- a Mathematikwerkstatt sou wéi der passender Raumgestaltung an den dozou gehéierege Materialien.
Ziele und zu erwerbende Kompetenzen
- Eegen Interessen a Stäerkten entdecken an an d'Aarbecht mat abréngen
- Ufäng an Entwécklung vun de kreative Prozesser bei klenge Kanner erkennen an aktiv begleeden/ënnerstëtzen
- Virbereet Ëmgéigend am Atelier mat ënnerschiddleche Materialien ëmsetzen (mat Beispiller aus der Praxis)
- Kreativitéit am fräie Spill (Uerdnen, Sammelen, Sortéieren, Schëdden, Fëllen, Stapelen, Bauen, Transportéieren, ...) erkennen a fërderen
- Roll an Haltung vum pedagogesche Fachpersonal erfueren/erliewen
MUTSCH Nadja
Fachberoderin fir Crèchen (Service focus)
arcus a.s.b.l.
Referent
MUTSCH Nadja
Verfügbare Daten
Terminblock 1 (Referenz FOC_002430)*
Avenue Gaston Diderich52b
1420
LUXEMBOURG
-
Du 28/02/2025
von 08:30 bis 11:45
Au 28/02/2025
-
Du 28/03/2025
von 08:30 bis 11:45
Au 28/03/2025
verfügbare Plätze 15
* Das Mittagessen ist nicht inbegriffen
Tarif
Pädagogisches Fachpersonal : 0€
Les formations dispensées par nos soins sont payantes 40€/1h pour toute personne qui ne s’inscrive pas avec un nr. ID de type Service d’Education et d’Accueil ou Service d’Aide à l’Enfance attribué dans le cadre du dispositif du SNJ